Paulusidk
p 2006.11.19. 20:14
(lakozik) Hsges s figyelmes olvasim taln mg emlkeznek arra a fogalmazvnyomra, amelyben egykori, filozfus termszet szerelmemrl ejtettem nhny szt.
Nos, jelen rsomban ezt a visszaemlkezst szeretnm folytatni...
Mivelhogy idkzben eszembe jutott nhny nem mellkes momentum, amely egyrszt kiegszti, msrszt rnyaltabb teszi az akkor lertakat.
Mr nem rulok el titkot avval, hogy gynyrteljes szeretkezseink, gubancos lelkezseink fkuszban gyakran isten lte vagy nemlte llt; a sok-sok frenetikus orgazmusaink szintzise, mondhatni kikristlyosodsa lett ez a mondat: isten mi magunk vagyunk, pontosabban - ahogy egyms kztt mondogattuk – bennnk, gymond: „lakozik”.
Most nem rszleteznm azt a bonyolult utat, kacskarings kzs meditciinkat, amelynek eredmnye lett ez a mondat, de pontosan emlkszem arra az jszakra, amikor eljutottunk ide. Mintha megllt volna a Mindensg szvverse! Nem vletlenl volt akkor jszaka, annak is a legsttebb szakasza; olyan stt lett, mint a temetkben, a temetkben, ahol az j origja, nullpontja tallhat.
Nem tudom, megfigyelttek-e mr, hogy a temetkben a legfnyesebb nappal is egy rnyalattal sttebb van, mint mshol? Ez sem vletlen. Ugyanis itt van az jszaka mhe, a sttsg szlhelye. Innen rad szt minden irnyba; a halottak leesett szjbl svt el a feketesg; maga a temet szrevtlenl, mint egy forgsznpad elfordul a napnyugtval ellenttes oldalra, vagyis keletre, ha abban a pillanatban vletlenl nem ott volna, amikor a nap a lthatr mg szdl. Szval olyan stt lett akkor mint a temetben jszaka; a csillagok sehol, az gi balta, a hold elsppedt valahol az rben, hinya azonban megzendtette a szfrkat; a misztikus „peng” mantra vibrlt finoman, alig szreveheten, amely annyira jellemzi az ilyen holdtalan jszakkat.
, kedvesem – szlaltam meg ekkor, mikzben elszr magamat, majd t is megrintettem, mintegy bizonysgul, hogy lteznk, aztn ujjaimat elkldtem teste rejtelmes tjaira, hagy cirgassk – tudod-e mit jelent mindez? Tudod-e mifle vgzet rvnybe rnt minket ez a tuds? Mrmint micsoda? - krdezett vissza suttogva, s szavaiban valamifle flledt s fojtott vrakozs vltem kihallani, a szemt a tkstt ellenre is lttam megvillanni. Ha isten bennnk lakozik – folytattam -, akkor ez azt is jelenti, hogy mi mr rkk egytt fogunk maradni; ha el is vlunk majdan, akkor is egytt lesznk, rkkn-rkk, mg a sron tl is. Nem fejtend ki ezt kiss bvebben! - krlelt szerelmem, mikzben rknyklt szrtelen, sima, de btran llthatom boltozatos mellkasomra.
Nos, elmagyarzom. Jl figyelj! Ha isten ltezik, radsul mi magunk vagyunk , vagy ahogyan mondogatni szoktuk egyms kztt, bennnk, gymond: „lakozik”, akkor ez azt jelenti, hogy mi vagyunk a Minden. Mert lehet- e isten kevesebb, mint a Minden? A Minden pedig Egy s Oszthatatlan. Ezrt mi ketten is Egyek s Oszthatatlanok vagyunk. De ha azt mondom: Minden, akkor azt is mondom: Semmi. Mert a Minden pp annyira felfoghat isteni lnynknek s felfoghatatlan emberi lnynknek, mint a Semmi. Te s n vagyunk a Minden, amelyben benne foglaltatik a Mindensg, amely jval s kevsb kevesebb, mint a Minden, s mg kevesebb, mint a Vilgmindensg. A Vilgmindensg a mi oldalunkrl egyrszt rzkelhet valsg (ezrt a fokozati megklnbztets)hasonlatosan egy tlcsrhez, melynek csrnl vagyunk mi, s a kiszlesed peremnl kezddik a Semmi, msrszt nem ltezik, hiszen mi vagyunk a Minden, vagyis isten, akiben tallkozik a Minden s a Semmi. Ezrt is j hasonlat a tlcsr, mert az elvkonyod csr is egy reges, res cs. Cs, csr. rted? Teht lteznk is meg nem is. Amint elkezddnk, vget is rnk. Ltnk nem lehet ms, mint illzi, kprzat, amelyet mi magunk teremtnk ltnk igazolsra, isteni termszetnk s tehetsgnk folyomnyaknt. De ha mi kprzat vagyunk, akkor isten...
Amikor idig rtem, szerelmem mr rajtam lt, lovagl pzban, mlyeket shajtott, mert roppant felizgatta az effle beszd, mr gy rtem, szexulisan. Mg a vgs kvetkeztetsem eltt finoman htranylt, s gaskod egmat szemrem ajkaihoz igazgatta, s a keletkez kjvz sikamlssgnak hla, rgtn magba is fogadta. Folytasd, folytasd! - suttogta nfeledten a flembe, mikzben azrt nem feledkezett el ritmikus hullmzsba kezdeni isteni gykval.
Persze, folytatom. Szval felmerl a krds, ha mi ketten egyek vagyunk istenben, mirt van az, hogy ebben a pillanatban is n beszlek neked, n rvelek s okfejtek s kibontok s sszeszvk, Te pedig befogadod ezt. (Ah, igen, igen; befogadlak.) Ha isten s a Minden vagyunk mi szksg a beszdre, kommunikcira, a megrtsre? (Tnyleg! Mi szksg?)
Na, ltod itt a problma gykere. (A gykere, igen, igen, ah!) Ha minden amit eddig kifejtettem, Te gondoltad volna vgig, ugyangy izgalomba kerltl volna s isteni maszturbcid emelt volna isteni lnyedbe, st a fl. Ha mi ketten egyek vagyunk, hogyan lehetsges, hogy most n vagyok alul s Te lovagolsz rajtam, s nem fordtva? Jaj kedvesem, ne csak krdezz, vlaszolj is! Nem lehetsges – prblkozott szerelmem menteni a menthett, apr sikkangatsok ksretben -, hogy a bennem lakoz isten nem azonos a tieddel? Ha ms-ms istenben lnk, illetve nem lnk? Ugyan! A tbb istenhit lejrt lemez; nincs divatban.- vlaszoltam. Most a monoteizmus a trendi. Nem gondolhatod komolyan, hogy az Atyafi-szentllek kzen fogva stl, mondjuk Jupiterrel a Mennyekben, Buddha s Zarathustra meg ott sertepertl krlttk? Nem s nem! Isten egy, mint ahogy egyek vagyunk mi is istenben. Ahogyan nem beszlhetnk kln ni s frfi nemi szervrl, de beszlhetnk A Nemiszervrl, amennyiben a kett egyesl, mint a jelen pillanatban is. Ha a Kett Eggy vlik, ha az n hmtagom betlti a Te vulvd rt, csak ha egytt vannak mondhatjuk rla, igen, ez A Nemiszerv, ez az istensg kezdete, szimbluma s megtestestje, (st: megbarlangtestestje), a valsgba val vgtelen tkrzdse, orgazmusunk kje isten teremt gynyre; gy teremtnk s ugyanabban a kjben, ahogyan teremtette nmagt, a Mindent, a Semmit, engem, tged s a Mikiegeret. Amikor nyelved a szmba nyomul, erre teszel mg egy lapttal, mert fokozni akarod az eggy vlsunkat; legszvesebben a brm al bjnl, de elfelejtkezel arrl, hogy isten ezt mr megtette, s mivel isten a Minden s a Semmi, ezrt mr egyek vagyunk anlkl, hogy fizikailag is eggy vlnnk...
Msrszt... (Msrszt – ismtelte meg lihegve szavam, ugyanis imdta ezt a szt, hogy: „msrszt”, az n „msrszt”-emet, mert ilyenkor j erre kapott, vagyis sokkal szaporbban kezdte el csattogtatni istenien kerek fenekt a combomon.) … msrszt, ha ilyen jl el van isten nmagban, mint mi ketten benne, mirt van annyi nyomorsg, tok s krhozat a vilgban, mirt a sok-sok lelki s fizikai kn s vgs soron mi haszna volt az ldozatnak, a Megvltsnak? S volt-e egyltaln? Jzus magra vette az ember bnt? Akkor mrt van mg most is bn? Mondhatjuk: isten magra vette az ember bnt, de ha isten mi vagyunk, akkor az ember vette magra isten bnt. Akkor mgis mi trtnt? Jzus termszetesen mindent elre ltott s eltervezett, hiszen teljes mrtkben tudatban volt isteni mivoltval. Hiszen aki maga a Minden (n, Te s a Mikiegr), annak ez a legkevesebb. Jzus helyett brki lehetett volna a kereszten. (Elgondolkodhatunk mg itt Jds szerepn is, aki tkletesen tltta, s csak ltta t, hogy a Nagy Terv vghezvitelre Jzusnak nmaga tkrkpre volt szksge, a Jsg antitzisre, a Rosszra. Jds vllalta a Rosszat; pokolra szllt, hogy a J a Mennybe emelkedhessen.)
Ezrt Jzus legends utols mondata (Istenem, mirt hagytl el engemet?) teljesen abszurd, rtelmetlen, olyasmi, mint amikor a Mester r gy szl a kisinashoz: No, csks, szaladj csak le a sarki italboltba, oszt nzd meg ott vagyok-e!
Idig jutottam a mondkmban, amikor szerelmem, valsznleg az utols mondatom hatsra, vagyis annak mlysgesen mly filozfiai tartalmtl olyan ingerbombt kapott, hogy jajongva ellvezett. Persze abban a pillanatban n is kvettem a cscsra, s szernytelensg nlkl llthatom, ez volt a legtkletesebb orgazmusunk; legalbb egy percig lebegett a levegben, mint valami mennyei palota, csszri narancssrgban. Tnyleg ez volt a legsikerltebb orgazmusunk az rban.
Nhny percig mg pihegtnk egyms karjaiban, s amikor kicsusszantam kecses kagylcski kzl, meztelenl s nesztelenl az ablakhoz mentem. Kzben azrt reztem, hogy a lekonyul szerszmomrl, amely gy himblzott, mint egy elefnt ormnya, nhny utond, nhny isteni magocska hangos koppanssal a laminlt parkettre cseppen. (Folymtere 350 Ft; igazn olcsn jutottunk hozz, br nem a ragaszhats, hanem a pattints fajta volt.)
Flre hztam a fggnyt, s kinztem. Odakint mr virradt, vagyis derengeni kezdett a keleti gbolton. tellenben azonban mg mindig mlykk jszaka volt. tellenben, azaz a temet fell, ugyanis az szrevtlenl s a maga titokzatos mdjn jra a nyugati irnyba tjolta magt, isten kifrkszhetetlen akaratbl.
|